Amelia bord 170-290 Mahognylasyr

Hej,
Har hittat detta bord på nätet och därefter sökt efter detsamma på Hillerstorps hemsida men har inte funnit det där.
Är det inte tillverkat av er - det sägs så där vi hittat det - ovh om det är det vad kommer det sig att jag inte lyckas hitta det på hemsidan. Vill kontrollera priset...

Går det inte att ringa till kund- supportforum. Har förgäves letat efter telefonnummer.
Anders Andersson

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Vi tillverkar dessvärre inte längre bord i mahognylasyr. Du hittar alla våra furubord som vi har i vårt sortiment här.
    Amanda