8-kantigt kaffebord och fällstolar, honungslaserade

Behöver rengöra/ev slipa bordet. Tidigare hade ni egen produkt för djuprengöring (samt lasyr) Har 1/2 flaska lasyr kvar men undrar hur jag ska rengöra bordet. Finns era produkter kvar hos återförsäljare i Stockholmstrakten med omnejd?
Inger

Kommentarer

  • Hej Inger,
    Vi har inte kvar honungsfärgad lasyr i sortimentet. Vi rekommenderar att du går till närmaste färghandel och ber dem om tips på rengöringsmedel. Färghandeln kan även hjälpa dig att anpassa en lasyr som passar originalfärgen på din möbel.

    Tommy
  • Tack för svar / Inger
    Inger