35500

Hej!
Finns det borrhåll i foten till detta parasoll för att fästa det?
Räcker det med 4 parasollfötter (totalt 80 kg) för att parasollet ska stå på plats?
Tack!
Ylva

Kommentarer

  • Det finns inga borrhål i foten utan det är 4st betongplattor ni måste använda er utav. Vid kraftigare blåst rekommenderar vi i regel att alltid fälla ihop parasollet. Detta då det är mycket svårt att uppskatta hur pass tålig parasollet i annat fall är gentemot den parametern eftersom det till stor del beror på hur vindarna blåser, hur utsatt för vindförhållandena som den är samt även hur parasollet är placerat (i lä eller utsatt läge).
    Amanda