25 ml lasyr

Hej.
Jag önskar köpa era små 25 ml flaskor med lasyr.
Tyvärr är de oftast slutsålda på nätet lr återförsäljare har enbart en kulör till försäljning.
Säljer ni dem direkt till kund lr kan ni tipsa mig om en återförsäljare som har alla kulörer i lager?
Erika

Kommentarer

  • Vi har endast täckfärg 25 ml burkar i orkangrått och vitt, du hittar dem här.
    Amanda
  • Vad har hänt med svart och de olika bruna nyanserna?
    Erika
  • Det är inget vi erbjuder i sortimentet. Det bästa är om ni kontaktar en färghandlare som kan bryta fram en liknande kulör till er.
    Amanda