Surnad mat

kommer aldrig mer att köpa erat hundfoder Pedigree Pall. har köpt en säck på Coop extra på Örnäset i Luleå ...........har en schäfer som äter mycket så att inget foder hinner bli gammalt hos mig Men med stort m denna fodersäck slog jag upp i tunnan som vanligt och efter en vecka så var fodret dårligt Zorro ständigt dårlig i magen och vägrade äta och det luktade as i tunnan , fodret som är lite fett hade rent surnat eller härsknat...........frågan är hur kan detta ske ? Burkmaten är bra.

Yvonne Burman

Kommentarer

  • Hej Yvonne,

    Det är nog bättre att vända dig till Pedigree direkt eller till Coop där du köpte fodret.
    Vi svara gärna på frågor men ser helst att det är en produkt vi har levererat så att vi kan garantera kvaliteten och leverans.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst