Slut i lager

Hej,

Jag söker torrfoder till mina steriliserade katter men nästan allt är slut på lager. Jag vill inte köpa småpåsar utan stora 7-10 kg och då kan jag inte hitta något hos vare sig royal canin eller hills. När får ni in lager igen?

Karin

Kommentarer

  • Hej,

    Det borde komma in idag eller som senast imorgon. Men vi tror att det är framme någon gång under dagen till oss. Kika in igen i eftermiddag!

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst