kan inte skicka namn och beställning

kan inte skicka något från er sida varken namn eller beställning

susanne

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan ringa till oss på 08-6550237 eller mejla oss på kundtjänst, kundtjanst@hemfoder.se så kan vi lägga beställningen åt dig.

    Annars behöver vi veta mer detaljer kring vad som inte fungerar när du försöker beställa?

    Vad händer när du trycker på skicka beställning?

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • jag kunde trycka hur många gånger som helst, hände inget. varken fylla i namnet eller skicka beställning. kunde fylla i namnet men inte skicka

    susanne
  • Hej,

    Prova att starta om din webbrowser och se om det hjälper.

    Annars är det nog bäst att du ringer till oss så försöker vi lösa det telefonledes.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst