Iams

Varför har de inte senior 15 kg till vettigt pris när nu en del andra tar HUT-priser för såna i små förpackningar? Har man flera katter över 10 år som är matglada så kanske det inte spelar någon roll, och en äter snabbt och ibland får upp maten för att han inte tuggar så blir det dyrt...
(nyss haft en proactive med fisk och kyckling, kan vara bra med bara kyckling exempelvis!)

Kerstin Sjöberg

Kommentarer

  • Hej Kerstin,

    Just nu finns Iams Senior & Mature i 10 kg som största förpackning. Vi kan framföra att det finns efterfrågan på 15 kgs förpackningar till Iams. Förhoppningsvis kommer det att komma större förpackningar i framtiden.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst