Gick inte att betala med kort eller beställa 2 påsar

Fick inte klicka på möjligheten att betala med kort, fick inte beställa 2 påsar av Dermacomfort Maxi bara en.

Valarie Eriksson

Kommentarer

  • Hej,

    Tyvärr han Dermacomfort Maxi ta slut vi får in fler på fredag igen,.
    Vi har tagit bort fakturaavgiften eftersom kortbetalningen inte fungerade.

    Vi skickar din säck så fort som möjligt, självklart fraktfritt.

    Hör av dig om du har fler frågor så hjälper vi till.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst