Går ej att lägga order

Hej,

Har försökt lägga order till er nu under en halvtimmes tid.
Har testat att ändra på det mesta men inget hände när jag försökte klicka på "Skicka beställning".
När jag tagit upp era köpvillkor och sedan gått tillbaka (bakåt) fick jag ange e-postadressen igen och sedan gick det att klicka på "Skicka beställning".
Tyvärr nytt problem, felmeddelande; "Security token doesn't match, possible CSRF attack."
Web-läsare: Safari 5.1.7 på Mac OSX 10.6.8

Testade att lägga samma order från en PC/Win7 med IE9.0 men då var plötsligt inte min 100kr Facebook vänner rabatt giltig längre... :-(

Jag har alltså försökt beställa 3 st Royal Canin Maxi Mature 26 15 kg med ert kampanjpris 478 kr/st och med rabatt-kod för Facebook vänner "tröttEr13", fraktfritt och kortbetalning alt faktura.

Skulle uppskatta om ni kan hjälpa mig att få igenom denna beställning till dessa priser.

Tack / Anders

Anders Ljunggren

Kommentarer

  • Hej igen, beställde till slut via min PC/Win7 med IE9.0 men fick inte min 100kr Facebook vänner rabatt - tacksam om ni kan justera det, koden jag fick på Facebook var: tröttEr13

    Tack / Anders

    Anders Ljunggren
  • Hej Anders,

    Ledsen att det strulade med att genomföra köpet men skönt att det till slut fungerade efter lite bök. Vi tackar för din beställning och börjar bearbeta den. Och vi justerar din betalning.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Tack!

    Ang justering av betalningen kanske ni inte kan justera det i efterhand vid kreditkortsbetalning men då kan ni kanske ge mig ett tillgodohavande eftersom jag kommer att köpa mer av er (förutsatt att det kommer in leveranser till ert lager...det verkar lite tomt just nu).

    Mvh, Anders

    Anders Ljunggren
  • Hej Anders,

    Jodå vi har faktiskt justerat din kreditkortsbetalning. Men du är självklart välkommen tillbaka igen. Lagret har precis tagit ett djupt andetag men idag och imorgon kommer över 10 ton foder och tillbehör så det ska nog fyllas upp igen! Hoppas du kommer tillbaka. Ha en fortsatt trevlig dag.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst