Fel bild på produkten!

Påsen på bilden stämmer inte överens med produktnamnet när det gäller Purina Pro Plan Small & Mini Chicken & Rice, bara så ni vet.

Nicole

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du påpekade det.

    Vi har uppdaterat med den nya produktbilden nu.

    Se här: link text

    Vi ska gå igenom några fler från Pro Plan i dagarna då de har gjort en nylansering av sitt sortiment.

    Mvh

    Hemfoder.se Kundtjänst
  • Vad trevligt att ni uppskattade mitt påpekande! Å vad bra att den nya bilden ser ut precis som min provpåse gör dvs att det står "Small & Mini" å inte bara "Small" på den! Har nämligen en mellanpudel och en toy-pudel som jag tänkt ska äta samma foder, så passar det ju bägge!

    Nicole