Varför får jag pappersfaktura?

Jag har E-faktura men plötsligt kommer fakturorna på papper med posten? Vad kan det bero på? Jag har nyligen installerat solceller på min fastighet.
Ola

Kommentarer

  • Hej!

    För de kunder som installerar solceller och har en produktionsanläggning registrerad på sitt kundnummer, så är tyvärr inte E-faktura ett möjligt fakturasätt pga tekniska skäl och därav kommer fakturorna på papper med posten igen.

    Är du kund med produktionsanläggning och vill ha fakturan digital, så är alternativet att ansluta sig till Kivra. Har du redan avtal med Kivra så kommer fakturor från och med juni månad automatiskt att överflyttas till Kivra. Har du inte ett konto hos Kivra sedan innan kan du enkelt följa länken, skapa konto här.

    Önskar dig en trevlig dag!

    Camilla Kundvägledare