Hur kan jag se min elförbrukning på Mina Sidor?

Tidigare kunde man se elförbrukningen för varje dag. Är detta inte längre möjligt?
Lars

Kommentarer

  • Hej Lars!

    På mina sidor kan du följa din elförbrukning från 2 dagar bakåt eller tidigare. Du klickar dig fram via menyn avtal- och anläggningsuppgifter/klickar på adress/förbrukning/klicka på adress igen/visa graf. Nu får du fram ett diagram med staplar. Dessa staplar är klickbara och för att komma ner i olika nivåer som år/månad/dag/timmar klickar du dig via staplarna. Vi rekommenderar att man använder en dator när man vill klicka sig runt bland staplarna. I dagsläget är tyvärr inte diagrammet så användarvänligt från en mobiltelefon. Vi är medvetna om detta och vi håller på att titta på en mobilanpassad app för framtiden.
    Camilla Kundvägledare