Problem med modemet

Den gröna lampan lyser inte som visar att uppkopplingen är ok, enbart den orangea lyser.
Enligt Bredband2 är signalen ok. Jag har internet, men inte full kapacitet.
Förmodligen är det något fel på modemet.
Vem ska jag kontakta?
Frida

Kommentarer

  • Hej Frida!

    Du behöver göra en felanmälan hos din tjänsteleverantör om du har problem med uppkoppling alternativt att det är något fel på din utrustning. All felanmälan går alltid via tjänsteleverantören. Om det skulle vara problem med utrustningen så är det tjänsteleverantören i sin tur som kontaktar Kurbit. Tjänsteleverantör är ansvarig för uppkopplingen och Kurbit har ansvaret för utrustningen.
    Camilla Kundvägledare