Varför har jag lägre hastigheten på bredbandet än avtalat?

Jag har avtal om 100/100, men när jag kör bredbandskollen visar den ibland det jag betalar för. För det mesta c:a 50/60. Vad beror det på?
Ola

Kommentarer

  • Hej Ola!

    Frågor som berör din uppkoppling behöver du vända dig till din tjänsteleverantör som du köper tjänsten av. Hedemora Energi ansvarar och äger kabeln i backen. Har du som kund problem med uppkoppling eller utrustningen inne hos dig ska du alltid göra en felanmälan till din tjänsteleverantör.
    Camilla Kundvägledare