Hur läser jag av elmätaren?

Kan jag på något sätt (via ”mina sidor” t ex) själv läsa av mätarställningen på min elmätare?
Ilona

Kommentarer

  • Hej Ilona!

    På Mina Sidor kan du följa elförbrukningen från 2 dagar bakåt eller tidigare. Du ser inte själva mätarställningen. Den redovisas varje månad på din faktura med en avläsning från den 1a. Är du intresserad av just mätarställningen olika dagar så kan du titta direkt på din elmätare i fastigheten.
    Camilla Kundvägledare
  • Ok- Jag glömde skriva att elmätaren sitter på mitt sommarställe- ca 50 mil bort från min ordinarie bostad…
    Ilona Bülow
  • Hej! Då blir det tyvärr svårt att läsa av den på plats förstår jag.
    Och tyvärr finns det ingen möjlighet annat än att följa sin förbrukning på mina sidor.
    Önskar dig en fin dag!
    Anna Kundvägledare