Vilken dag dras autogiro från mitt konto?

Vilket datum dras pengarna från mitt konto om jag har anmält autogiro för mina fakturor?
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Tack för att din fråga.

    Den sista dagen varje månad dras autogirobetalning från ditt konto. Skulle den sista dagen infalla på en helgdag så är det första vardagen efter det som gäller.

    Har du inte autogiro idag men vill gärna ansöka om autogiro är du välkommen att kontakta oss på 0225-34900. Så skickar vi ut en blankett till dig.
    Camilla Kundvägledare
  • Ärendet avslutat
    Camilla Kundvägledare