Hur ändrar jag fakturaadress?

Hej! Fakturan från er skickas till vår förra adress, hur ändrar jag den?
Corinne

Kommentarer

  • Hej Corinne!

    Är det så att vi har fel postadress på ditt kundnummer så behöver vi uppdatera det, ibland när kunder flyttar så får vi inte vetskap om nya adressen så då behöver kunder kontakta oss för att det ska uppdateras.

    Ring gärna vår kundtjänst 0225-34900 och meddela nya adressen eller skicka ett mail till kontakt@hedemoraenergi.se. Skriv vilket kundnummer du har samt ny postadress. Ditt kundnummer hittar du på en av dina fakturor från oss.
    Camilla Kundvägledare