Tillstånd för att sälja korv och fika på privat mark

Behövs tillstånd för att sälja korv och fika på privat mark ? Detta ska ska säljas under några timmar i anslutning till loppis och med tillstånd av markägaren.
Susann Persson

Kommentarer

  • Hej,
    Om det är försäljning vid ett tillfälle på privat mark behövs inget tillstånd. Om du har fler frågor kontakta Katja Andersson som du kan nå via kommunens växel på 0611-348000.

    Ania Näslund Kommunvägledare