Öppna föeskolans öppettider

Är öppna förskolan öppet på Kristi himmelfärds dag eller klämdag därefter?
Michael Westin

Kommentarer

  • Hej,
    Öppna förskolan har stängt på röda dagar.
    Klämdagen 10 maj i samband med Kristi himmelfärdsdag är öppna förskolan stängd.

    Öppna förskolan finns på sociala medier såsom Facebook (2) Facebook där de brukar meddela olika händelser, bland annat avvikande öppettider.
    Det går också bra att ringa till öppna förskolan inför besöket på telefonnummer: 0611-34 87 79, 070-238 90 27.
    Ania Näslund Kommunvägledare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.