Har ni äldre kopior om min fastighet?

Jag söker kopior på äldre akter om min fastighet som LM hänvisar till er. Jag har e-leg, var börja? P.g.a. begränsad postgång utomlands behöver jag dokumenten elektroniskt. Är det möjligt, hur lång tid tar det och vad kostar det?

Kommentarer

  • För att få ut akter om fastigheter så kan du vända dig till kommunarkivet. Skriv vilken fastighetsbeteckning det gäller och skicka till kommunarkivet@harnosand.se. Du kan få dokumenten elektroniskt och mer om taxan ser du nedan;

    Format A4  Svartvitt/ Färg
    Sida 1 - 9. Avgift: 0 kr
    Sida 10. Avgift: 50 kr
    Sidor därefter. Avgift: 2 kr per sida

    Format A3  Svartvitt/ Färg
    Sida 1 - 5. Avgift: 0 kr
    Sida 6. Avgift: 50 kr
    Sidor därefter. Avgift: 4 kr per sida
    Maria Aldén Kommunvägledare
    (Uppdaterad )