Septiktömning för husbil

Hej,

Vi är på semester med familjen i Härnösand men hittade ingen spolstation. Åkte till Sältstens camping. Om vi tömde toaletten där skulle vi behöva betala för en natt. Finns det inget tömningsalternativ i Härnösand?
Jan Terje Skjetne

Kommentarer

  • Hej,

    Om ni redan är i Härnösand så är närmsta septik-tömning för husbilar rastplatsen vid Höga Kusten hotellet, Hornöberget eller vid Bölesjön i Timrå. Vi har planer på att göra iordning en septiktömning men det är inget som har påbörjats ännu.

    Tömningsplatser för husbilar i hela Sverige

    Marielle Oikari Kommunvägledare