Högslättens omklädningsrum

Är de gratis att använda omklädningsrummen på högslätten?

Ida

Kommentarer

  • Ja, det finns två allmänna omklädningsrum som är gratis att använda, ett för dam och ett för herr. Om man bokar någon av planerna så ingår egna omklädningsrum i hyran.
    Maria Aldén Kommunvägledare
  • Vem ansvarar för damernas omklädningsrum, med bastu? Det gäller hårtorken.
    Den måste fixas/ändras/ bytas? Den blåser i ca 5 sekunder och måste tryckas igång hela tiden,uppe på hårblåsen.Omöjligt att torka håret( den är inte(!) rörelsestyrd, vilket står på en lapp
    Eva-Lena Horn
  • Jag har varit i kontakt med de som jobbar där och dom har i sin tur har felanmält hårtorken till fastighetsägaren men när har testat hårtorken så har den fungerat som den ska. Det finns inga planer på att byta ut den i dagsläget.
    Maria Aldén Kommunvägledare