Varför har ni tagit bort elljusspåret i Ramvik?

Varför har ni tagit bort skidspåret i Ramvik och får vi ett annat i stället? Tack

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har inte tagit bort något spår men däremot har vi i dialog med Ramviks IF valt att satsa resurser på området kring stadion som används mest av både barn och ungdomsverksamheten och andra skidåkare.
    Så nya skyltar kommer dit samt en del ny belysning är på plats, vilket vi tycker är väldigt bra. Belysningspunkterna var gamla och skulle släckas så då sattes det upp ny runt stadion som ett första steg.
    Härnösands kommun