Barnaktiviteter till sommaren

Hej

Jag undrar om ni har sommarlovsaktiviteter för barn runt 10 år i sommar? Min dotter kommer att vara hos sin mormor i några veckor i sommar eftersom jag, hennes mamma, är tvungen att jobba i Göteborg. Min dotter bor i Göteborg i vanliga fall. Det skulle vara underbart om det exempelvis finns dagläger där hon kan träffa jämnåriga och samtidigt göra något kul. Om inte kommunen anordnar kanske ni har tips på var jag kan vända mig med denna önskan.

Mvh
Lotta Bohlin

Kommentarer

  • Hej Lotta,

    Tack för din fråga. Vi väntar på Socialstyrelsens besked om vi får medel till sommarlovsaktiviteter i år. När vi vet mer om det så kommer vi att lägga ut den informationen på våran hemsida, www.harnosand.se.

    Med vänliga hälsningar

    Maria Aldén Kommunvägledare