Visning

Hej. Min mamma fick ett erbjudande om lägenhet. Visning är nästa vecka. Men om hon skriver ett mejl innan visningen att hon är inte längre intresserat av denna lägenhet ska ni nollställa poäng?
Aneta

Kommentarer

  • Hej Aneta.

    Önskar din mor tacka nej till erbjudandet loggar hon in på Mina sidor för att klicka i sitt svar för det erbjudandet för den lägenhet det gäller, poängen finns kvar.
    Pernilla Ansvarig uthyrare
  • ja, det vet jag men jag menar om hon gör det nu? Och visning är nästa vecka.
    Aneta
  • Hej.

    Det är efter visning man tackar ja eller nej.
    Pernilla Ansvarig uthyrare
  • jag frågar om man kan skriva ett mejl till en handläggare som tar hand om denna lägenhet innan visningen och säga att man är inte längre intresserad då nollställs poäng?
    Aneta
  • Hej Aneta .

    Maila gärna ditt ärende till info@haningebostader.se
    Pernilla Ansvarig uthyrare
  • Hej,
    jag tackade ja till en lägenhet alldeles nyligen och nu visas den på min erbjudandehistorik. Vad exakt betyder det? Är det någon annan före mig i kön? Är den under bearbetning? Jag råkar veta att nummer 1 och 2 inte var på visningen och jag hade plats 3. Hur lång tid tar det att få veta om jag fått lägenheten eller ej?
    Carina
  • Hej!

    Vi går igenom de som fått erbjudande och tackat ja som kommit in efter sista svarsdatum. Du kommer snart att få ytterligare information till din mail. Vi återkopplar så snart vi kan efter sista svarsdatum.
    Helena Uthyrare