Ungdomsbostad

Hej!

Jag är 25 år och vill söka en ungdomsbostad som det står max 26 år på. Kontrakten gäller i högst 4 år, får jag då bo där tills jag fyller 29 år?

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga!

    Det stämmer, man får söka en ungdomslägenhet när man är max 26 år, och sedan får man ha kontraktet som längst 4 år.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej jag har fått ett erbjudande till en ungdomsbostad. Om jag väljer att tacka ja till den kommer mina köpoäng att nollställas då?
  • Hej Jennie!
    Poängen nollställs inte om man får kontrakt på en ungdomsbostad.
    Jeasmine Kundservice