Tillval

Hej,
Ni har inte funderat på att utöka tillvals utbudet precis som andra stora hyresbolag har.
Det jag och många fler saknar är att kunna välja att få ett renoverat badrum eller nytt golv för ett tillägg på hyran.

Mvh

Kommentarer

  • Hej Jenny,
    Att kunna påverka sin boendestandard tycker vi är en bra möjlighet och vi arbetar med frågan. Vår förhoppning är att framöver kunna erbjuda mer tillval i överenskommelse med hyresgästföreningen.

    Önskar dig en trevlig dag!
  • Tack för snabbt svar.
    Det ser vi fram emot. Jag tycker också att man ska kunna påverka sin boendestandard, och det är ju ett val varje hyresgäst i så fall gör. Hoppas att ni snart kommer till beslut i frågan.

    Jenny
  • Hej! Vi fick i höstas höra av vår bovärd att förhandlingar sker med hyresgästföreningen angående tillval, stämmer detta och finns det någon tidsplan på detta?
    Mvh Caroline
  • Hej
    Det stämmer, vi har förhandlingar med hyresgästföreningen! Vi ser gärna över det befintliga tillvalsutbudet då våra hyresgäster vill ha fler valmöjligheter. Någon tidsplan finns inte för när det kan vara färdigt.
    Tanja Verksamhetsutvecklare