Nyproduktion - Bokstigen 13 A-B, Västerhaninge

Nu finns våra nya fina bostäder på Bokstigen 13 A och 13 B för er att söka!

Vi kommer att lägga ut dem etappvis med 12 st lägenheter i första omgången, 19 st i etapp två, 23 st i etapp 3, samt 13 kvarvarande i etapp 4. Ni ser vilken etapp som ligger ute nu i länken nedan.
Totalt är det 67 st lägenheter som ska hitta nya hyresgäster.
Lägenheterna är 1-3 rum om 26-69 kvm.

Här hittar du all information om dessa fina bostäder!
Haninge Bostäder

Kommentarer

  • Jag är intressad
    Leslie Acuña Valenzuela
  • Hej!
    Vad roligt att du är intresserad av våra nya bostäder. Jag ser att du har skapat en intresseanmälan och anmält dig på våra objekt. Vi hör av oss med mer information om du kommer på tur.

    Helena Uthyrare