Måste jag uppdatera min kö? Hur ofta?

Man måste logga in minst en gång per 18 månader (1,5 år) för att inte automatiskt raderas. Vi kan tyvärr inte återskapa poängen om man blir raderad.
Jeasmine Kundservice

Kommentarer

  • Hej! Jag har registrerat mig hos er som bostadssökande men jag kan inte se hur många poäng som jag har.  Hur kan man se poängen på mina sidor? Tack 😊
    (Uppdaterad )
  • Hej Kasech och tack för din viktiga fråga!

    När du är inloggad på mina sidor, kan du se dina poäng för respektive kö under "Sökande" .

    I detta fall har jag gulmarkerat lägenhetspoängen, men om det finns flera köer, kande ha olika poäng.
    (Detta är inte din sida, utan en exempelbild)

    Jeasmine Kundservice
  • Hej

    Förut fick jag mail om lediga parkeringsplatser men inte längre så det blir lätt att man missar när ni har ledigt. Kan inte ni införa det igen då man kolla sina mail rätt ofta !
  • Hej! Vi har något fel på det just nu, och vi har skickat det vidare för felsökning. Vi hoppas det kommer igång igen inom kort.
    Jeasmine Kundservice
  • hrsow many interest can i put on the available apartments at a time? And if I maxed out with that, then, after when I will be eligible to put interest again on the new available one?
  • Hej!
    Man kan max göra 5 intresseanmälningar åt gången. När det skrivs kontrakt av annan sökande på lägenheten du inte fick, så släpps din intresseanmälan och du kan åter göra en ny intresseanmälan. Men du kan max ha 5 pågående åt gången.
    Jeasmine Kundservice