Laddplatser till elbil eller laddhybrid

Nu har vi installerat ca 70 stycken laddboxar för elbil med effekt 3,7 kW i flera av våra områden och vi räknar med att påbörja uthyrningen av dessa under december månad. Laddplatserna kommer att hyras ut till er hyresgäster på samma sätt som övriga p-platser på hemsidan.
Det vill säga, hyresgästen gör en intresseanmälan på ledig plats (torsdag - söndag), vid erbjudande tackar ni ja, och sen signerar ni kontraktet digitalt. Allt sker när ni är inloggade på mina sidor.
Hyran för en laddplats kommer att variera mellan 780 – 960 kr beroende på om det är en p-plats, carport eller i garage, kostnad för elförbrukning vid laddning tillkommer med 3,80 kr/kWh i 2023 års kostnadsnivå och debiteras separat av Chargenode som är leverantören av laddtjänsten.

Lägg till Laddplats elbilar som önskemål på din intresseanmälan för att prenumerationstjänsten ska fungera.

Till hyresgäster som hyr en laddplats
Om du får problem med att ladda din bil eller med laddboxen ska du kontakta Chargenodes support på telefon 010-2051055 eller mail till support@chargenode.eu.
Haninge Bostäder

Kommentarer

  • Vad kommer laddeffekten på dessa vara?
    Marcus
  • Hej och tack för din fråga, jag har nu uppdaterat med denna information.
    3,7 kW är alltså laddeffekten på våra laddstolpar.
    Jeasmine Kundservice