Kö-poäng

Hej,
Hur många poäng har jag hos er?
Vad kan jag se detta?
Tack för svar
Marina (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Du ser aktuell kö-poäng och registreringsdatum när du loggar in på Mina Sidor.
    Helena Uthyrare
  • Hur byggs poängen upp ?
    Kan jag förlora min plats om jag blir erbjuden en bostad och tackar nej till den
    Gerda för Caroline
  • Hejsan!
    Man får 1 poäng per dygn från det att man registrerar sig i vår kö. För att inte raderas, behöver du logga in minst en gång per 18 månader, (1,5 år). Om man har ett kontrakt hos oss, får man 1,5 poäng per dygn, för att kunna hitta en annan lägenhet längre fram i tiden. Man kan inte bli av med sina poäng om man tackar nej flera gånger, dock kan man bli spärrad. Men poängen fortsätter att ticka in i bakgrunden.
    Jeasmine Kundservice
  • På vilka grunder blir man spärrad ?
    Gerda för Caroline
  • Hej och tack för din viktiga fråga!

    Du hittar våra regler angående när man blir spärrad under Regler och riktlinjer 2.1.1
    Jeasmine Kundservice
  • Hej jag kan inte se mina köpoäng på mina sidor vad hittar jag dom?
    Jarmo
  • Hej!

    Under fliken sökande ser man sina köpoäng.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej, kan man vara skriven i annan kommun än Haninge och fortfarande samla poäng och visa intresse för en bostad och eventuellt få den om andra kraven (inkomst etc) är ok?
    Markus
  • Hej Markus!
    Man kan samla poäng hos oss och visa intresse för en bostad, var man än bor i Sverige eller världen.
    Jeasmine Kundservice