Cykel i porten

Det är någon granne som ställer sin cykel I porten, eller UTANFÖR våra förråd. Jag har via en lapp skrivit att dom får ställa den inne i sitt förråd eller utanför porten i cykelstället. Men jag får svar att p.g.a stöldrisken vill dom inte göra det. Och själv tycker jag den är ivägen när den står utanför förrådet och i trappen får dom ju inte ha saker stående enligt era regler.
Har jag fel?
Annelie Petersson

Kommentarer

  • Hej Annelie
    Tack för ditt mail.
    Med anledning av brandrisken så skall cyklar och barnvagnar stå i avsedda utrymmen.

    Önskar dig en fin kväll.
    Maria