Ang bokning av tvättstuga

När kommer ni göra det möjligt att boka tvättstugetider på Örnens väg direkt  via nätet?

Kommentarer

  • Hej Ann och alla andra som väntat på detta!
    Nu går det att boka tvättstugetider via mina sidor när man är inloggad på haningebostader.se
    Jeasmine Kundservice
  • Toppen o äntligen 👍👐😁
  • Ja, här ser vid vad  nytt system kan göra nytta.
    Lycka till med tvätten...
    Jeasmine Kundservice
  • Hej!
    Får hyresgäst installera sin eget tvättmaskin i lägenheten eller kan ni göra det?
    I nutiden ingen vill ha gemensamt tvättstuga.
  • Hej Hiba!
    Våra hyregäster får installera tvättmaskiner i sina lägenheter. Men det är viktigt att det då är fackmannamässigt utförd.
    Jeasmine Kundservice