Hur blir jag medlem?

Hej,

Jag undrar bara om hur man kan bli medlem hos er och om det finns några kriterier kring medlemskapet?
Peter Larsson

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Vad roligt att du funderar på att bli medlem hos oss.

    För att ansöka om ett medlemskap hos oss gör du det via vårt formulär på hemsidan under fliken "Bli medlem". Där står också allt kring kriterier och vad som gäller hos oss.

    Har du några frågor och tycker något verkar krångligt kring formuläret så hör av dig till oss på fraga@halsoforbundet.se

    Love