Vilka ladd­punktso­pe­ra­törer (CPO) är witty park kompa­tibel med?

Vilka operatörer är witty park kompa­tibel med?

Gunilla

Kommentarer

  • Ladd­boxen kommu­ni­cerar via det öppna proto­kollet OCPP 1.6. Detta gör ladd­boxen kompa­tibel med de flesta ladd­punktso­pe­ra­tö­rerna. För att säker­ställa 100 % säker kommu­ni­ka­tion kan vi även kost­nads­fritt genom­föra tester med önskad ladd­punktso­pe­ratör.
    Philip Teknisk support