Vad betyder det att ladd­boxen är förkon­fi­gu­rerad vid leve­rans?

Kim

Kommentarer

  • Vid leve­rans är ladd­boxen förkon­fi­gu­rerad 16A, dvs CFG-filens para­meter gäller då posi­tionen på poten­ti­o­me­tern pekar på 0.

    Dess­utom behövs ingen USB-minne om instal­la­tören vill ändra värdet, mellan 10 till 32 A, då hen enkelt justerar in pilen till valfritt läge. Då fungerar den inställ­ningen som ’master’ över vad som står på CFG-filen. Konfi­gu­ra­tions­filen är så smart att den känner av om last­ba­lan­se­ring finns instal­lerad eller ej.

    Anton Sjödin Teknisk support