Vad behöver jag tänka på när jag ansluter en witty solar?

Mike

Kommentarer

  • När du ansluter en witty solar, bör du genom­föra följande steg (kräver behörig instal­latör):

    - Kontrol­lera att spän­ningen och ström­styrkan hos solpa­nelen matchar kraven för witty solar-enheten.
    - Anslut solpa­nelen till witty solar-enheten. Använd de medföl­jande kablarna med motsva­rande anslut­ningar.

    Anslut witty solar till ett batteri eller en ener­gikälla.
    - Kontrol­lera att anslut­ning­arna är ordent­ligt åtdragna och täta.
    - Kontrol­lera om witty solar-enheten fungerar felfritt och absor­berar sole­nergi.

    Obser­vera att det är viktigt att följa till­ver­ka­rens instruk­tioner och säker­hets­an­vis­ningar för att använd­ningen av enheten ska vara säker och effektiv.
    Anton Sjödin Teknisk support