Skriva ut dokument Hager Ready

Hur skriver jag ut doku­ment direkt från min mobila enhet i Hager Ready?
Max

Kommentarer

  • Om du vill skriva ut doku­ment direkt från din smartp­hone eller surf­platta behöver du en skri­vare med Wi-Fi- eller Blue­tooth-anslut­ning. När Hager Ready har skapat PDF-filen av doku­men­ta­tionen öppnas den i en app, till exempel Acrobat Reader. Gå till meny­al­ter­na­tivet Skriv ut i appen som öppnades och välj den skri­vare som är ansluten till sluten­heten.
    Philip Teknisk support