Lägga till tillbehör Hager Ready

Hur kan jag lägga till ytter­li­gare till­behör, t.ex. fjärr­ström­bry­tare, över­spän­nings­skydd osv.?
Peter K

Kommentarer

  • Om du inte hittar önskad produkt i de förde­fi­ni­e­rade appli­ka­tions­fälten klickar du på Katalog till höger. Här kan du navi­gera mellan och välja modu­lära produkter som kan läggas till i projektet.<

    Om du vill slut­föra projektet med icke-modu­lära produkter (eller produkter som inte har ritats in i centralen) kan du gå till produkt­listan och slut­föra projektet i avsnittet Manu­ellt tillagda. Här kan du navi­gera runt i hela Hager Readys produkt­ka­talog.

    Anton Sjödin Teknisk support