Kan jag ansluta en jord­fels­bry­tare på ovan- eller under­sidan?

Gustaf

Kommentarer

  • På de flesta av våra jord­fels­bry­tare spelar det ingen roll om du ansluter den ovan­i­från eller under­i­från, bara fas och nolla går in på samma sida. Undan­taget är då jord­fels­bry­taren har en ström­rikt­ning, exem­pelvis som på våra typ B- samt själv­tes­tande jord­fels­bry­tare. För dessa gäller att du ansluter matningen ovan­i­från. Är du osäker? Läs bruks­an­vis­ningen.
    Philip Teknisk support