Hur många centraler i Hager Ready?

Finns det någon gräns för hur många centraler som kan skapas?
Gren

Kommentarer

  • Hager Ready har utveck­lats speci­fikt för plane­ring av elcen­traler. I ett projekt kan upp till tre skåp med totalt 12 DIN-skenor instal­leras och monteras. Vår erfa­renhet har visat oss att större projekt är för komplexa för att kunna planeras i ett auto­ma­tiskt krets­schema. För att projek­tera för större centraler rekom­men­derar vi plane­rings­verk­tygen i Hagercad.
    Philip Teknisk support