Hur får jag rätt avstånd mellan gamma­kaps­ling­arna om jag ska montera flera i kombi­na­tion?

Sofie

Kommentarer

  • Det sitter två kopp­lings­bitar på 3-punkts­fästet som följer med kaps­lingen. Dessa bryts av och sätts i de två chassin som ska sitta bredvid eller över/under varandra. Det garan­terar en exakt posi­tion och du kan enkelt få dit kåporna.

    Vill du veta fler smarta fördelar med gamma-kaps­lingen, klicka här.
    Anton Sjödin Teknisk support