Hitta nedladdade dokument i Hager Ready

Var hittar jag min nedlad­dade doku­men­ta­tion och mina broschyrer i Hager Ready?
Lisa F

Kommentarer

  • Hämtade doku­ment finns till­gäng­liga via Mitt konto > Doku­ment Nedladd­ningar.
    Obser­vera att maxi­malt 3 doku­ment­hämt­ningar är tillåtna för använ­dare som inte är inlog­gade. För att få obegränsad åtkomst måste du ha ett myHager-konto och vara inloggad.
    Philip Teknisk support