Hager Ready på svenska

Varför är Hager Ready program­merad på engelska?
Gabbe

Kommentarer

  • Hager Ready finns natur­ligtvis även på svenska. Allt du behöver göra är att ändra språkin­ställ­ningen för din smartp­hone:
    För iOS-opera­tiv­sy­stem (iPhone eller iPad): Om du vill ändra språkin­ställ­ningen går du till:
    Inställ­ningar > allmänna > språk & region.
    För Android-opera­tiv­sy­stem: Om du vill ändra språkin­ställ­ningen går du till:
    Inställ­ningar > system > språk & inmat­ning.
    Där väljer du ditt språk: i det här fallet "svenska (Sverige)".
    Anton Sjödin Teknisk support