Hur tar jag ur lådorna på Graphic/Artic kommod?

Hej,

Jag behöver ta ur lådorna ur kommoden till Artic tvättställ, men förstår inte hur jag får loss dem från skenorna. Hittar bara instruktionsfilm där de sätts dit, men det kommenteras inte i filmen hur det går till eller hur man får loss dem. Tacksam för hjälp!!
Med vänlig hälsning,
Annika

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Dra ut lådan en bit men inte hela vägen (ca 10 cm brukar räcka för att få tag i lådan) och lyft sedan lådan rakt uppåt så ska lådan släppa från skenan.

    Tekniken gäller för både Graphic och Artic kommodskåp.

    Nadira Kundservice