Finns spegelskåp med invändiga speglar?

Hej, Jag undrar om Gustavsberg Nordic3 spegelskåp har speglar även på insidan av luckorna? Hittar inga bilder där skåpet är öppet så att det syns. Art nr GB71A47900E4G.Tack på förhand! Eva
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Nordic3 spegelskåp har tyvärr inte speglar på insidan av luckorna men jag kan rekommendera våra serier Graphic eller Artic  som har speglar även på insidan av dörrarna.

    Emma