Justering för Graphic lönnfackslucka

Hej,

Fick precis hem Graphic 100cm tvättställsskåp. Gillar produkten hittills. Men jag upptäckte direkt att ni endast har satt en "push-to-open" på den utvikbara lådan högst upp. Detta gör tyvärr att när denna låda är stängd så är den skev för att det är tryck mot lådan på höger sida endast.
Varför har ni inte satt en på varje sida? Kan man få tag på en till någonstans? Eller justera så att det inte ser ut såhär?
Joakim