Ledad strålsamlare till Epic köksblandare?

Hej!

Jag har köpt en Epic köksblandare till nya köket, behöver en strålsamlare som går att rikta åt olika håll, har ni något artikel nummer på detta och var jag kan köpa detta i Göteborg så att jag får rätt artikel

mvh
Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan!

    Våran ledade strålsamlare har RSK-nr 8242424 (krom) och den passar även Epic köksblandare.

    För att ta bort den befintliga strålsamlaren behövs verktyget som ingår i RSK-nr 8242223.

    Du beställer dem hos en VVS-återförsäljare eller ett byggvaruhus.

    Ha en bra dag!

    Nadira Kundservice