Var hittar jag fakta om min bostad?

Med tanke på den nya hyressättningen skulle jag vilja se vad som ingår i min bostad.
GotlandsHem

Kommentarer

  • Det kan du göra på Mina sidor. När du loggar in där kan du se att det finns en ikon i form av en svartfärgad fyrkant med texten Min hyra. Klickar du på den öppnas ett nytt fönster i vilket du kan se olika uppgifter om din bostad och det kvarter du bor i.
    De flesta uppgifterna i listan ligger under rubriken Bostad där du kan se vad varje rum har för egenskaper. Till exempel om golvet i hallen är parkett, klinker, plast/linoleum eller laminat. Varje rum i din bostad finns med. På bilderna nedan kan se exempel på hur det kan se ut.

    Det är viktigt att det är rätt. Om du ser att något inte stämmer kontaktar du oss på telefon 0498 - 20 39 00.

    GotlandsHem